مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی انواع تفریحات آبی در کیش

معرفی انواع تفریحات آبی در کیش

معرفی انواع تفریحات آبی در کیش

جزیره کیش سراسر جذابیت و زیبایی است که دارای تفریحات متنوع و زیاد می باشد که ما در اینجا قصد داریم چند نمونه از تفریحات آبی کیش را به شما معرفی کنیم. 


شاتل کیش

شاتل سواری یا تیوپ سواری از هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین تفریحات دریایی کیش است. 

تیوپ های تندرو ، به صورت دسته جمعی و تک نفره انجام می شود ، که شما سوار بر این تیوپها شده و توسط قایقهای تندر یا همان جت بوت ها با سرعت بسیار بالایی بر سطح دریا کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیر و جذابی روبرو تجربه می کنید.

شاتل در کیش برای بانوان 

شاتل در کیش برای بانوان و آقایان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد . 

به دلیل خیس شدن شما ، برای بانوان لباس مخصوص در کلوپ تفریحات دریایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. 

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

این ورزش تفریحی در مکان و اسکله های مختلف انجام می شود و محل استفاده از شاتل یکی از کلوپ های اسکله تفریحی، اسکله مرجان، اسکله دامون یا ساحل سیمرغ به انتخاب خود شماست .

کلوپ های این سواحل از نظر امکانات و خدمات رفاهی هیچگونه تفاوتی ندارند زیرا که در هر ساحل کلوپ های 5 ستاره طرف قرارداد با سامانه کیش سرویس دهی کامل را انجام می دهند.


اسکوتر زیردریایی

 اسکوتر دریایی کیش یک نوع زیردریایی یک نفره است که به آن غواصی مدرن و پیشرفته هم می گویند.

و تبدیل یکی از مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش شده است. 

نگران خطرات نباشید چرا که یک مربی کارآزموده به عنوان راهنما در کنار شما حضور دارد و در این غواصی مهیج با اسکوتر دریایی شما را تا عمق 10 متری زیر آب همراهی می کنند.

فقط در نظر داشته باشید که اسکوتر دریایی مخصوص افراد 12 سال به بالا با قد حداقل 150 سانتی متر می باشد ، و برای خانم ها نیز محدودیتی وجود ندارد.

 همچنین اگر ناراحتی قلبی و یا فشارخون و یا بیماری های مشابه آن را دارید ، هرگز از این نوع تفریح استفاده نکنید.

دیدن این موجودات جالب و حتی نزدیک بودن در کنار آنها و از همه جالب تر می باشد و با گرفتن سلفی با ماهی ها می توانید هیجان انگیزترین تفریحی باشد که تاکنون دیده اید . 


فلای بورد 

فلای بورد کیش به کمک فشار آب و تحت جت اسکی هدایت می شود و تبدیل به یکی مهمترین جنبه های تفریحات دریایی کیش شده است زیرا این رشته با عنوان مسابقات جت اسکی در ابتدا شناخته و به یکی از تفریحات عمومی نیز تبدیل شده است.

با کمک این وسیله فوق العاده جذاب ، بالای سطح آب می رود و به صورت ایستاده به پرواز درمی آید. 

فلای بورد در واقع کفش هایی است که باید آن را به پا کنید، که این کفش ها به لوله هایی بزرگ وصل و به جت اسکی متصل شده است. 

لوله ها به کمک پمپاژ آب به حرکت در می آیند و فردی را که آنها را پوشیده کنترل آنها را برعهده دارد.

گمان نکنید که کنترل کردن خود بر روی فلای بورد کار آسانی است، بلکه باید عضلاتی قوی داشته باشید تا بتوانید خود را در برابر این فشار قوی آب متعادل نگه دارید . 

در ابتدا این وسیله چند مرتبه به دور جت اسکی می چرخد و بعد از آن به صورت آهسته اوج می گیرد ، و تا ارتفاع 12 متر به بالا می رود ، البته، هر چه بیشتر تمرین و عضلات قوی تری داشته باشید بهتر می توانید تعادل خود را حفظ و حرکات نمایشی را به زیبایی انجام دهید . 

با این حال همه میتوانند از این تفریح برخوردار شوند و این بازی به گونه ای طراحی شده است که خانم ها و اقایان بدون هیچگونه محدودیتی می توانند، انجام دهند. 

این ورزش خود به تنهایی با بالا رفتن و سقوط کردن در آب در عین بی تجربگی ، برایتان هیجان زیادی را به ارمغان می آورد.


کیبل اسکی 

بزرگترين كيبل اسكی خاورمیانه در کیش می باشد که نخستين اسكی روي آب ، در جزيره كيش واقع شده است . كيبل اسكی كيش به طول 860 متر و عرض 160 متر با پنج برج در آب های خليج فارس نصب شده و با سرعت 28 تا 62 كيلومتر در ساعت، امكان سرويس دهی به 12 نفر را به طور همزمان دارد.

تجهيزات ورزشی مخصوص در این پارک و آموزش های لازم توسط، مربیان و اساتید کارآزموده كيبل اسكی،در محیطی منحصر به فرد و دارای امکانات کامل رفاهی و قرار گرفتن رستوران و كافی شاپ در کنار آن محیط شگفت انگیزی را به وجود آورد است. 

اين ورزش ايمن و لذت بخش، شرايط سنی خاصي ندارد و همه مي توانند از 3 سال تا سنین بالاتر، ازآن لذت ببرند. پارك كيبل اسكی كيش جاذبه ای است، كه به راحتی نمي توان از رفتن به آن منصرف شد پس حتما به این مکان تفریحی سربزنید.



پاراسل

 پارسال به وسیله اتصال به قایق که در آسمان به پرواز در می آید گفته می شود ، و به وسیله چتر و ازطریق بندی که به قایق وصل شده به آسمان اوج می گیرد، ولی نکته ای که در پاراسل کیش باید به آن توجه کنید این است که نباید مجموع وزن شما و همراهایتان از 160 کیلو گرم بیشتر باشد .

در این تفریح لذت بخش کیش، سن افراد مورد توجه نیست و همه از سن 6سال تا 100سال هم میتوانند از این تفریح کیش استفاده کنند.

زمانی که شما روی آسمان هستید بین 5 تا 6 دقیقه است ، و کل مدت زمانی که داخل قایق طی می شود ، حدود نیم ساعت می باشد و این لحظات درون قایق بسیار لحظات شاد و لذت بخشی می تواند برای شما باشدر و قایق سواری بر آب های خلیج فارس قطعا لذت و هیجان خود را دارد.


بیگ بال 

یک نوع توپ های شناور بر روی آب می باشد که هم می توانید ، بصورت فردی و هم بصورت گروهی وارد این توپ های هیجان انگیز شوید. 

هنگامی که به شکل گروهی درون این بیگ بال روی سطح آب شناور هستید، بچرخیدو به دوستان خود برخورد کنید تا لذت این تفریح چندین برابر می شود و هیجان واقعی این ورزش را اینگونه احساس خواهیدکرد .

 بعضی از توپ ها بزرگ تر هستند به طوری که دو نفر می توانند با هم وارد آن شوند که در این حالت کنترل کردن بیگ بال آسان تر می شود و بسیار لذت بخش است.

این تفریح هیجان انگیز هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است و هزینه ی آن نسبت به مدت زمان استفاده از آن، متفاوت می باشد .

این ورزش نسبت به دیگر ورزش های آبی موجود در جزیره زیبای کیش، از قیمت مناسب تری برخوردار است.


امیدوارم از این تفریحات هیجان انگیز لذت ببرید و در کنار خانواده و دوستان اوقات فراغت خوبی را داشته باشید. 


عکس از : حامد یوسفی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده