بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ساحل مرجان جاذبه ای از کیش

ساحل مرجان جاذبه ای از کیش

جزیره زیبای کیش یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری ایران است به دلیل زیبایی آن وجود سواحل متعدد و امکانات فوق العاده آن است که ، سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند در اینجا قصد داریم شما را با یکی از ساحل های این جزیره پر رفت و آمد آشنا کنیم .



ساحل مرجان 

ساحل صخره ای یا ساحل مرجان ها یکی از زیباترین و پر امکانات ترین ساحل این جزیره می باشد .

خصوصیت سواحل صخره ای و وجود مرجان ها باعث شفافیت خیلی زیاد آب شده است، به طوری که می‌توانید آبزیانی چون ماهی ها را ببینید و به راحتی به آنها غذا دهید، البته تنها صخره ای بودن و، وجود مرجان ها برای مشهوریت این مکان کافی نیست، انواع صدف ها ، حلزون ها و شقایق دریایی و عروس دریایی انواع ماهی های مختلف زینتی هم باعث افزایش محبوبیت آن شده است .

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

وجود فضای سبز و ایجاد آلاچیق ها برای مسافرانی که دوست دارند زمان زیادی را صرف کنند آماده شده و به راحتی می توانند قدم بزنید و از تفریحات آبی در دریا و سرسبزی اطراف آن استفاده کنید .

باید توجه داشت که زیبایی طلوع و غروب خورشید ، افراد زیادی را در این ساحل زیبا گردهم می آورد ، پس دوربین های عکاسی خود را فراموش نکنید که ، کشتی به گل نشسته یونانی ،نماد منحصربه‌فرد و زیبایی، در چنین زمانی به زیباترین شکل خود می رسد، زیرا تلاقی غروب خورشید در کشتی به گل نشسته و بسیار جذاب است. 


امکانات

وجود باربیکیو و امکانات تفریحی مانند : جت سواری ، فلای بورد ، غواصی ، شاتل بنانا و انواع بازی های آبی، از امکانات و تفریحات آبی این منطقه است. 

البته در اینجا پیست های دوچرخه ای وجود دارد که ، این دوچرخه ها را به شما کرایه میدهند و می توانید در کنار ساحل دوچرخه سواری کنید ، و برای کودکان شما هم این امکان فراهم شده، که از وسایل بازی های مخصوص به خود استفاده کنند ، از دیگر امکانات می توان به سرویس بهداشتی و آلاچیق ها نیز اشاره کرد. 

یک نکته مهم :

این اسکله زیبا به دلیل صخره بودن نمی توان در آن شنا کرد پس مراقب فرزندان خود باشید.


خرید در پارک ساحلی 

بازار مرجان یکی از مهمترین مراکز خرید در این مرکز می باشد، که به راحتی و آسودگی خیال می‌توانید هم تفریح کنید و هم خرید ، خوشبختانه این امکان برای شما فراهم شده که بعد از خرید، در پارک ساحلی اوقات خود را بگذرانید.

 در اطراف ساحل بوفه ها کافه و رستوران هایی با غذا های خوشمزه آماده پذیرایی از شما طبیعت گردان می باشند. 


هتل

هتل های مستقر شده در این محل باعث آسودگی و نزدیک تر شدن شما به این مکان زیبا است.

مانند : هتل ارم، هتل داریوش و پارمیس، که با اقامت در این هتل ها رفت و آمد های خود را آسان تر کنید تا نزدیکتر به این ساحل زیبا باشید. 


رفت و آمد

اگر شما نزدیک ساحل نیستید جای هیچ نگرانی نیست زیرا تاکسی و ون های وجود دارند که به راحتی می‌توانند شما را تا نزدیک ساحل برسانند. 


حرف آخر

ساحل مرجانی یا صخره ای مکانی بسیار دیدنی و آرام بخش برای شما و خانواده تان است .

پس با اطمینان خاطر ، چمدان های خودرا جمع کنید،که بهترین جزیره ایران کیش است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده